============================================================

onsdag 29 juli 2020

Dag 12: Och bilen går bra...?



Nämen är det inte konstigt ändå? När jag i våras började promenera på morgonen var det en riktigt lång runda om jag gick femman i skogen. Men nu har det ju blivit så att jag går mellan åtta och tio kilometer varje dag, ja då är femman någon slags "shit-jag-har-varken-tid-eller-ork-att-gå-nå-långt-idag". Märkligt ändå!

Men det var en skön promenad! Skogen levererar ju alltid! 😊 Och så lyssnade jag på senaste avsnittet av Kompaniet - det som tidigare var Adam & Kompai - och jag lovar, jag skrattade RAKT UT! Alltså... de är fan inte kloka...! 😂 De jag mötte i spåret måste trott jag var helt galen!


I övrigt har jag mest städat och så här hemma idag. Det tar ju ett tag att få ordning på allt det där som vi röjt ur barnens rum... MAJ GADD vad mycket skit...! Så går det när man inte röjer löpande utan bara låter allt vara... det straffar sig sen...

☆ 

Jaha hörrni... vad säger ni om att man har gått här och suktat in sig på en ny cykel - min stals ju härom året - och när man ÄNTLIGEN hittat den man vill ha, så verkar det inte bättre än att de pengarna i stället för läggas på en ny diskmaskin?

Nä. Just det. Inte så jävla muntert va?

Nu VET jag inte om det blir så. Men det är ingen högoddsare direkt. I natt stod vi och meckade och grejade som fan. Igen! Jag menar, vi la ett par tusenlappar på en reservdel för bara någon månad sen, men har vi otur så...

Jävla bajs!

Men kolla cykeln! Är den inte ljuvlig?!


Det kanske ändå är värt att handdiska ett tag framöver? Eller hur?!



Inga kommentarer: