============================================================

torsdag 16 juli 2020

Sluttampen. Och slut.

 
Ljuvligt va?

Skogen. Solen. Podd i öronen. ♡

Jag kände mig så jäkla stressad i morse, så jag kunde liksom inte med att ta någon längre promenad. Det fick bli femman uppe i skogen. Den är både härlig och jobbig på samma gång pga att det är så kuperat. Men jag sparade ändå lite tid, vilket var bra.

Jag planerar att gå på officiell semester i morgon, det är därför jag stressar så... Men frågan är hur kroppen kommer att ta emot detta stressande...? Jag har börjat få känningar i magen igen. Och så har jag haft en jävla huvudvärk också. Så jag läääääängtar verkligen efter lite ledigt nu...!

Problemet när man har ett sånt jobb som jag har är att man ju egentligen aldrig är "klar". Det är inte som att man jobbar på en fabrik och går hem och så är man ledig. Och sen rullar allt på medan man är borta. Ingen täcker upp när jag är borta. Det jag inte gör innan jag går hem, ligger kvar när jag kommee tillbaka. Och jag har alltid något nytt i mailkorgen som pockar på uppmärksamhet. Som kräver någon insats. Man försöker ju typ tömma mailen och få ALLT klart. Men det är ju omöjligt. Och det stressar ju.

Och på grund av hur jag just nu mår, med skyhöga stressnivåer och allt som kommer med det, så orkade jag verkligen inte laga middag idag. Alls. Och det är ju tur att mina barn gillar den typen av mat... så man kan komma undan med det om det blir för ofta. ;-)




☆☆☆☆☆☆☆



Inga kommentarer: