============================================================

tisdag 14 juli 2020

Traska på. Gör nya upptäckter.



Jomen idag blev det milen. Att promenera en mil kräver ju lite planering. Det gör det. Till exempel är det bra att ta med sig vatten. Det är också bra att preppa med solglasögon eller keps. Det är jobbigt att gå och kisa. Det blir lätt huvudvärk av det. Meeeeeen... idag skulle det vara mulet och 15 grader, så jag lämnade vatten, solglasögon och keps hemma.

Det blev sol. Och varmt. Och jobbigt.

Men jag tog mig runt. Det är liksom bara att traska på.

När jag kom hem gick jag direkt till datorn och började jobba. Jag skulle "bara göra det mest akuta". Och ja... gissa... Det är klart att jag blev sittande...

Jag upptäckte under eftermiddagen att jag hade ont under bopparna. Jävligt ont, faktiskt. Men jag jobbade på. Upptäckte först nu ikväll, när jag till slut fick av mig träningskläderna och skulle duscha, att jag fått skavsår. Ja. Skavsår. Under bopparna. Helt sjukt! Speciellt eftersom jag inte ens har speciellt stora och tunga boppar!

Så nu har jag behandlat med kortisonsalva så får vi se hur det går. Vill ju gärna kunna ha på mig BH när jag går ut i morgon bitti igen, men... vi får väl se... det ser inte lovande ut just nu...

😂😂😂😂😂😂😂



2 kommentarer:

Anonym sa...

Bopparna, bästa namnet. Har haft så svårt med ett bra namn. Det ska jag börja kalla mina!

Hafen75 sa...

Haha! Jamenduser! :-)