============================================================

lördag 19 september 2020

Äntligen helg! 🌞

 
God Lördag!

Jag somnade som en stock så fort skallen träffade kudden igår. Och jag vaknade först 8.15 i morse. Drygt åtta timmars sömn! Det var såååååå skönt!

Jag har haft några riktigt tuffa veckor på jobbet, och igår var det äntligen klart! SS21 är planerad och nu är det bara finliret kvar, och det sker utan min inblandning.

Så igår eftermiddag skulle jag korka upp vinet och fira. Det blev inte så. I stället gjorde jag en kopp te och la mig i soffan framför "Fixer Upper". Jag orkade inte mer än så. Och vin vågade jag inte ta, eftersom jag hade sån huvudvärk att jag inte vågade stänga dörren för smärtlindring. Smart. För jag knaprade Alvedon redan vid middagstid...

Men idag är det bättre! Efter en god natts sömn och en härlig långfrulle med Fattiga Riddare och Nyhetsmorgon, känner jag mig piggare och laddad inför dagen!

Jag har inga direkta planer annat än att tvätta, städa och fixa hemma. Dottern ska på tjejmiddag vid fem, men jag själv är helt obokad hela helgen. Det är första gången på lääääääänge...!

Ta hand om er!

Och ha en riktigt fin Lördag vänner!

♡♡♡♡♡♡♡
  

Inga kommentarer: