============================================================

måndag 28 september 2020

Status: Måndag

 

Sicken jäkla kulinariskt läcker middag det blev för mig idag då...

Fram på lunchen idag ballade magen ur, helt utan förvarning. Pang bara.

Så medan övriga i familjen ätit kebab med pommes hära, så har jag åtnjutit ris med persilja, gurka och laktosfri gräddfil. Sweeeeeeet.... 🙄 Jag hoppas att det lugnar ner sig. Det brukar göra det i alla fall.

Ikväll ska jag kolla på ett webinar om Nätsmarta barn som vi blivit inbjudna till av skolan. Otroligt viktigt ämne, och jag är jätteglad att skolan fixar detta. På torsdag ska barnen få gå på motsvarande föreläsning, anpassad för dem så att säga.

Och i år erbjuds Dottern HPV-vaccin också. Jag tänker att hon ska ta den. Hon är ju kluven såklart. Hatar att ta sprutor, men förstår ändå allvaret på en viss nivå i alla fall. Hon har planerat in sin födelsedagsmiddag helgen efter sprutan, så hon ska ha något att se fram emot. 😂

Nä hörrni! Om man skulle ta och.... BAJSA lite igen kanske....?!?!

💩💩💩💩💩💩💩

Inga kommentarer: