============================================================

fredag 27 november 2020

Winter is coming....

 
Herre. Jävla. GUD så jag har frusit idag!

Jag har suttit med fårskinnstofflorna på, och värmefilten virad om mig när jag jobbat.

Det var MINUS FYRA KOMMA FYRA GRADER i morse ju! 🥶

Nu har vi en del fönster öppna här, dygnet runt och året om, så det är klart att det drar lite när det blir minusgrader. Och jag VET att det snart är december, men jag var ändå inte beredd på det här...!

Nu under eftermiddagen har jag börjat känna mig lite... jamen jag använder ordet "funky" igen. Jag har kollat om jag har feber, men det har jag inte. Än i alla fall.

Jag kanske blir sjuk. Eller så blir jag inte det. Men grejen är ju att man väl ALDRIG känt efter så mycket och så noga förut? Inte 17 plockade man fram febertermometern så fort man kände lite lite trött i kroppen?

Jaja... vi får se hur det går...

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Om jag INTE blir sjuk tänkte jag plocka fram julen i helgen. Jag hade ärligt talat tänkt göra det idag, men jag blev sittande med jobb så himla länge att jag inte hann ta det före middagen. Men det är ju för 17 FÖRSTA ADVENT på söndag!! Då måste ju julen fram!

Idag hämtade jag upp nya online-kassar,  och jag har fyllt på med alkoholfri glögg, lussebullar, pepparkakor och annat gött till adventsfikat! Mys! ♡

Nu ska vi avsluta den här kämpiga arbetsveckan med en klassisk kombination av "Idol", "Mumbo Jumbo" och somna i soffan. Yes! 👍🏻

Ni får lite fina vinter-bilder från i morse som avslutning.

Fridens, vänner! ♡








  ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Inga kommentarer: