============================================================

lördag 23 januari 2021

Freeeeee..ööööördag!!!!

Det är klart att om man har det lite stressigt och lite jävligt och lite bökigt och lite deppigt på veckan, så känns ju helgen O-TE-ROLIGT välkommen när den väl kommer. Så man ska nog inte klaga allt för mycket på sina veckor...

Men den här veckan krävde i alla fall både vin och pizza. Och choklad. Och melon.


Efter Talang hamnade jag framför "Forrest Gump" och jag skiter i att den är gammal och att jag sett den massor av gånger. Det är fortfarande en av mina favoritfilmer. Den är fin, sorglig, rolig, otäck, varm, hoppfull, ledsam och vacker. Allt på samma gång.

Och ja. Jag grät. Även den här gången...

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Nu har det redan hunnit bli lördag här, så jag får väl skriva att IDAG (fast lite senare...) så ska jag ut och träna i stugan igen. Rump-onda har lugnat ner sig så jag kör på i morgon igen. Så får vi se om det funkar...

Just nu känner jag, trots att jag är GENOMTRÖTT, att jag skulle kunna ägna hela dagen åt att rensa ur all jävla skit vi staplat på oss på övervåningen också. Men jag gissar att på andra sidan den här natten kommer kroppen att känna något annat... Men jag lever på hoppet ett tag til!

Sov Gott, vänner!
Och ta hand om er!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: