============================================================

fredag 29 januari 2021

Heeeeeeeeelg!!!

 


Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN fredag!!!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Det har varit en lång vecka. Det har varit en lång januari, i en ärligt talat lång vinter. Och än är det ingen vår i sikte på på väldigt länge.

Jag går mest runt och fryser. Det är ju faktiskt himla skönt att jag jobbar hemma och kan gå i mjukiskläder och raggsockar 24/7.... 🥶❄

I helgen väntar, som alltid just nu, inte jättemånga spännande saker. Förutom att vi ska till stallet, jag och Dottern, på söndag. Hon ska få hyra häst ihop med en kompis. 

Men det här att det ska bli minus nitton grader här i helgen gör ju att jag inte det fram emot att hänga i ett isande kallt stall i tre timmar... Jag kommer fan inte tina förrän till sommaren...! 😂

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Ikväll ska jag laga panera fjärilskotletter till middag. Till det blir det någon ugnsbakad potatis och morötter. Blev sugen på fetaost-creme också, så det kanske blir det med.

Men vad ska vi göra för gött i morgon då? Har ni några förslag? Jag har nötfärs, kycklingfilé, rostas i helbit, hamburgare, renskav och kebabkött. Som jag kan komma på just nu i alla fall...

Förslag...?

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


Ha en riktigt fin fredag - och helg!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Inga kommentarer: