============================================================

måndag 1 mars 2021

Heja Mars!

 
Whoop-Whoop!!

Firar-måndag på hemmakontoret!

Idag är det tre år sen jag klev in genom den gedigna porten i Gamla Stan och började jobba på det ställe där jag fortfarande trivs oförskämt bra!

Jag tycker som bekant att man ska ta alla chanser man kan att fira saker, och då var det ju egentligen ganska självklart att spela in en video med morgon-bubbel, glitter, tomtebloss och "Celebration" på högsta volym, och skicka till kollegorna. 🥳

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Överlag har det varit en bättre dag idag än var det var igår - jäklar vad taggig och jävlig jag kände mig då! Men visst faan är jag trött, less och allmänt uppgiven just nu. Men jag försöker foka på att ljusningen kommer. Snart. Svårt att tänka så den dagen då nya, ännu striktare, restriktioner införs såklart... FYFAAN vad den här jävla pandemin suger!!

Så. Nu kan jag nog sova bättre...

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Kommer ni förresten ihåg de där gamla bilarna som delade Internet? Klänningen som var vit eller blå? Skorna som var rosa eller grå?

Såg en annan mind-fuck idag.
Enjoy!
Och sov gott!


🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯

 

Inga kommentarer: