============================================================

tisdag 2 mars 2021

Hej å Hå - trampa på.

Men vaffaaaaaaan?!?!


Jag gick ju jäääääääättelänge ju!!! Och så kom jag bara upp i typ 6.000 steg?!

SÄMST!!!

Till saken hör att jag idag valde att inte gå ut och gå på lunchen, utan det föll sig så att jag ville köra Crosstrainern i stället. Så det blev 20 minuters svett- och flåsfest följt av lite mage. Men sådär jättemånga steg på stegräknaren blev det ju ICKE. Så jag tänkte att jag skulle lösa det nu ikväll.

Och det gick ju sådär, som ni ser... 😂

Post lunchträning... 😓


Jomen jag kanske gick länge, enligt mitt tycke, men helt ärligt gick jag inte speciellt fort. Jag lyckades knixa till benet på nå'  vänster förut, så jag fick ont i höften. Tänkte att det skulle försvinna med en promenad. Det gjorde det inte. I stället har jag små-haltat hela vägen runt, så det där lär ju inte alls göra ont i morgon... 🙄

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Idag chattade jag med min pappa en stund. Jäklar vad trist det är att bara ses digitalt... 😫 Men förhoppningsvis får han vaccin i april och sen mes vårvärmen kanske vi kan ses igen - utomhus och på avstånd. Han berättade i alla fall att hans käresta, som var sjuk i Covid i april förra året, fortfarande har antikroppar. 10 månader efter infektion! Skönt besked ändå. Mest för att jag är orolig att hon ska smitta Papps. Klart jag är orolig för henne med, men Papps är riskgrupp så lite orolig måste man ju få vara... Men som sagt - 10 månader! Otroligt!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


Inga kommentarer: