============================================================

torsdag 4 mars 2021

Vinny! My spirit animal!

Nämen jag erkänner. Jag fick ett "My cousine Vinny"-moment idag. Det fick jag. Ni vet när den ena saken efter den andra bara bygger på och trycker ner en djupare och djupare, och man till slut ba:

"JOMEN VISST!!! LÄGG TILL DET PÅ LISTAN, BARA!!!"

Och så börjar man, som en förklaring till den stackars människan som egentligen bara bett om något annars så harmlöst som att hjälpa till att hitta byxorna som inte alls låg där man hade sagt, att stapla upp det:

- Jag har ett jobb att sköta, en rörelsehindrad man att ta hand om, läckande matlådor (en story för en annan dag för övrigt), telefonsäljare i parti och minut, klasskassa, mail, skatteberäkning, ett barn med skolmats-problem som måste hanteras, akuta medicin-leveranser, hästar, kompis-drama på skolan, disk-berg, skenande övervikt, stressmage, tvätt, räkningar, depression och "var-är-min"-frågor från ALLA JÄVLA HÅLL SAMTIDIGT!!!"

".... is there ANYTHING else we can PILE ON to affect the outcome of this case....!!"

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂



Inga kommentarer: