============================================================

lördag 15 maj 2021

Prosit!!





Välkommen våren! 🤧

Nu är inte jag pollenallergiker, men säääääätan vad jobbigt det måste vara för alla er som är det!

Idag skulle vi ha träffat min lillebror och hans familj samt vår pappa, hans käresta och vår lillasyster. Men vi avbokade. Vädret var inte gynnsamt för en utomhus-grillning. Tyvärr...

Jag längtar så sjukt mycket tills vi kan börja umgås mer normalt igen! Om vi bara vaccinerar oss så är ju ändå risken för allvarlig sjukdom kraftigt reducerad, så då hoppas vi ju att vi kan börja träffa folk. ♡

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Ja ni såg förresten att jag i natt fick ett gäng mail om att man raderat en massa av mina inlägg? Enligt mailen hade jag brutit mot någon regel om att inte sprida farlig programvara eller vad 17 det stod. Jag fattade noll. Absolut noll. Jag har ju bara skrivit texter. Kanske lagt upp någon bild. Men jag länkar inte ens vidare. Hur har jag kunnat bryta mot nån sån regel?!

Men okej. Fick besked sen att man återställt inläggen. Man hade gjort en omvärdering. Men jag vet faktiskt inte om inläggen faktiskt ÄR tillbaka?

Jaja... de måste ha haft något knas i systemen eller något.


Ta hand om er!
Och ta hand om varandra!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Inga kommentarer: