============================================================

måndag 14 juni 2021

Dagens

 
Här har ni en som varit inne på kontoret i Kungliga Hufvudstaden idag!

Älskar att hyresvärden fortfarande har kvar julstjärnorna i plast i trapphuset...! 😂

Nu har vi gått igenom hela SS22 så det är skönt. Nu tar nästa del av jobbet vid, och det kommer att hålla mig DUKTIGT upptagen fram till semestern... Just nu vet jag inte alls hur jag ska hinna med allt. Men konstigt nog brukar ju saker och ting lösa sig till slut. Så jag håller tummarna för att det blir så även nu.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Jaha Dottern hade ju fått köra glutenfritt idag, och hon hade inte haft ont i magen alls, såatte... vi kör på några dagar till så får vi se. Jag var nere och köpte lite saker precis - glutenfri pasta, glutenfritt bröd, någon glutenfri frukostflinga,  lite kakor och kex. I morgon får hon glutenfri pastasallad med sig till ridlägret. De glutenfria plättarna hon hade idag hade i alla fall varit succé...! 😊

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Jag har ju faste-dag idag igen och... mja... okej att det går rätt bra att fasta när jag åkt in till kontoret - tiden bara springer iväg när jag är där - men JÄÄÄÄVLAR vad hungrig jag är nu...! Och trött...! Och irriterad...! Och... ja... ni hajjar...

Jag har verkligen inte känt av magkatarren den här tiden sen jag började med periodisk fasta. MEN - det kan ju bero på annat också. Det ska t ex bli väldigt intressant att se hur det går nu när stressen blir så påtaglig på jobbet nu inför semestern. Jag är tveksam att det kommer att funka faktiskt.

Men den som lever får se...

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Ta hand om er nu!
Använd solskydd!
Drick mycket vatten!
Håll avstånd!
Träna HLR!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡



Stockholm idag... 🌞

Inga kommentarer: