============================================================

måndag 26 juli 2021

Födelse-Dagens


Hurra Hurra Hurra Hurraaaaaaaaaaa!!!

Jag har verkligen haft en jättefin födelsedag. Det blev go-frukost ute på altanen med familjen, ackompanjerat av skönsång såklart. Och jag fick jättemånga fina presenter: Kompaniet-mössa och mugg, en dusch-borste, nya hörlurar, smycke signerat Dottern, Nocco ( Haha - de känner mig! ), en jättefin badhandduk och en Central Perk-tischa.

Maken bakade en jättefin - och god - tårta som vi intog på eftermiddagen. Sen badade vi. Massor. Och sen satte sig Dottern och fixade och målade mina naglar.

Mitt i allt kom vänner förbi på spontanbesök så det blev ÄNNU mer fika, och ÄNNU fler presenter! Galet! Har inte fått så mycket presenter sedan jag fyllde jämnt tror jag!

Och så blev det middag på Pinchos med familjen. Det var vårt första besök, och vi har hört så mycket bra så på Dotterns förslag bokade vi bord. Det var riktigt gott och himla trevligt faktiskt. Vi kommer att åka dit igen.


Nu avslutar vi en lååååååång dag med glass, Citodon och Vampire Diaries. Jag är så sjukt tacksam och glad för att jag har en sån fin familj och så härliga vänner. Inte ens huvudvärken från HELVETET kan sänka mig.

Jag ger den här födelsedagen 10 av 10. Lätt!



Inga kommentarer: