============================================================

onsdag 28 juli 2021

Liiiiiiite drygt halvtid

Har alltså haft semester i 2,5 vecka nu. Enligt plan 1,5 vecka kvar. MEN - jag har jobbat så mycket under ledigheten att jag funtar på att lägga in ett par extra dagar och förlänga lite. Skönt att slippa börja med en 5-dagarsvecka, tänker jag.

Under den semestern som är kvar har jag bara idag lyckats planera in en grillmiddag med vänner nu till helgen, och en mini-semester med familjen lite längre fram. Sen har jag bokat in en annan grillmiddag med andra vänner EFTER semestern också, men ändå.

Mini-semestern med barnen sammanfattas ungefär så här...



Mer berättar jag inte förrän efteråt... 😊

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Idag har vi haft städdag här hemma. Det skulle ju bli så pruttigt väder. Sa man i alla fall... Det blev det inte. Lite regn kom. Men mest blev det sol och suuuuuuuper-kvavt. Supernajs att städa i. Verkligen...

Men okej. Vi fick plockat undan en hel del. Badrummet blev städat. Nedervåningen dammsögs. Lite sånt. Så det var ju såklart skönt när vi väl var klara.

Men nu är jag trött och svin-varm, så det får bli ett kvällsdopp i poolen tror jag! 🤗

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: