============================================================

söndag 26 september 2021

Dagens

Ännu en dag med sol!
Och ännu en dag med shopping...

* I fredags kväll drog jag och barnen iväg för att köpa skor, höstjackor och byxor. Vi kom hem med skor till båda, men bara jacka till Sonen.

* Igår skulle jag och Dottern shoppa vidare när vi lämnat av Sonen på disc-golf. Det visade sig att det inte alls fanns npgra klädbutiker där, så hela projektet kapsejsade.

* Så idag gjorde vi nytt försök. Och nu kom vi hem med en jacka och två par nya jeans till Dottern. Men det tog sin lilla tid...

Hela jäkla helgen har gått åt, känns det som! Och vet ni - jag fick låta henne köpa jeans på DAMAVDELNINGEN för första gången!!!


Jo. 32 hade varit bättre, men det här funkar också. Hon har väl vuxit både i och ur de här brallorna innan hösten ens är över... 😂

I övrigt har jag inte hunnit med sådär jättemycket. Tvättat två maskiner har jag gjort. Och så har jag betalat räkningarna också. Så allt det där jag hade tänkt göra - städa och plocka och röja - får jag väl försöka hinna efter jobbet i veckan eller något...

Men som sagt - VI HAR HAFT SOL IGEN!!! Och då blir helgen bra alldeles oavsett!



Hoppas att ni får en riktigt fin kväll - och en toppenvecka!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: