============================================================

onsdag 29 september 2021

Tips!

OM ni skulle råka se en människa sitta på kanten av sin bagagelucka på bilen, hängandes över en fullastad kundvagn, och se både likblek och allmänt medtagen ut - gå gärna fram och fråga hur läget är. Det är inte säkert att ni kan göra sådär jättemycket egentligen, men bara känslan av att veta att någon uppmärksammat en när man kämpar för att inte tuppa av, kan ABSOLUT verka lugnande.


Ikväll när jag var iväg på ICA hände det. Jag hade handlat klart och stod och väntade på assistans vid självscanningens utcheckning när smärtan plötsligt kom. Och fort gick det! Jag höll knappt på att ta mig ut till bilen. När jag satt där och hyperventilerade tappade jag känseln i händerna och öronen började susa. Jag blev helt livrädd att jag skulle tuppa av! Så jag la verkligen ALL min kraft på att lugna min andning. Och till slut släppte det. Och till slut kunde jag ta mig hem.

Men fyfan så skör jag är nu...

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: