============================================================

fredag 28 januari 2022

Dag 28: BAM!


F R E E E E E E D A G ! ! !


Och ungefär 15.24 idag skickade jag ut rapporterna som jag slitit så hårt med, efter ytterligare ett par dubbel-koller såklart, och direkt efter att det var gjort var det som att någon drog ur proppen. Tröttheten som kom över mig gjorde fan ONT. Helt sjukt.

Men nu säger vi BAM! Där var etapp TVÅ av denna stress-maraton avklarad!

Nu är det en lugn helg som gäller. Bara vila och göra det mest nödvändiga. Och sen hoppas jag på 3e sprutan på tisdag. Kanske lite bieffekts-dålig ett par dagar på det - om man får tro hur det gick efter andra sprutan - och sen är det etapp tre kvar. Den 16e februari hoppas jag kunna korsa mållinjen och andas ut på riktigt. Håll tummarna för mig!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Vad skönt, förresten, att The Motherof all STORM är på ingång den här lediga helgen. Så att man 1) inte kan sova och 2) inte kan vara ute och tanka frisk luft efter veckor instängd framför datorn...



Är det någon där ute som kan bekräfta att Norge finns kvar och är okej...?

Vore himla trist att mista Norge.
Framför allt för att norska är det absolut bästa språket som finns.

Jomen kolla här!

Professor Humlesnurr = Professor Dumbledore
Fengelsebetjent = Fängelsevakt
Urettferdigt = Orättvist
Rumpel-dunk = Quidditch

Bästa! ♡

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: