============================================================

onsdag 18 maj 2022

Bajs

Vilket uppvaknande jag fick i morse när jag kom upp från tåget inne i Kungliga Hufvudstaden och direkt kände en brännande doft av... ja... jag skulle bäst beskriva det som "en blandning mellan bebisbajs och ärtsoppa". Höll på att spy. Bokstavligen. Men jag vaknade ju i alla fall!


Jag jobbade på kontoret några timmar på förmiddagen, men drog sen på ett långlunch-möte med min storebror. Jag har lite Excel-grejer jag vill fixa på jobbet och visst jobbar jag mycket i Excel, men det är SÅ mycket jag inte kan. Men min bror är värsta Excel-wizard så jag tog hjälp av honom hur jag ska tänka och lägga upp det hela. Vi avslutade med lunch i solen på hans balkong. Mycket trevligt! ♡



Men vad hände sen då...?
När jag skulle hem?
Jorå. Min mage ville ju såklart inte acceptera det här, så när jag satt på tåget blev det panik. Igen. Tack och lov hann jag ju hem, men inte utan att först nästan ha exploderat av smärta...

Fyfan vad less jag är på den här jävla skiten...

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: