============================================================

tisdag 24 maj 2022

Hemma-Dag



♡♡ ÄLSKADE VÅR!! ♡♡


Idag har Dottern haft hemstudiedag. Det har varit utvecklingssamtal hela dagen, så hennes lärare har haft hela dagen uppbokad. Så då har barnen fått ha hemstudier. Nästa tisdag är det samma sak igen. Och då har Dottern sitt samtal.

Jag har jobbat på hemmakontoret, och hon har suttit mitt emot och jobbat på med engelska, historia och massor, massor av biologi. Hon har dessutom varit uppe i skogen och avlagt orienteringsprov.

Nu på kvällen tog jag och Dottern en liten kvällspromenad. SÅ himla vackert ute nu! Synd att det inte håller i sig över långhelgen bara. Hade varit najs. Meeeeeen vi ska ju iväg på disc-golf-SM i Gävle i helgen så det är ju ganska självklart att det blir prutt-väder ju...

Men JUST NU är det najs! Och jag kunde njuta av alla syréner där ute! ♡



Varje år när syrén slår ut tänker jag "fan att jag inte planterat en egen syrén"! Och när allt blommat över glömmer jag bort det. Till nästa maj kommer runt hörnet och påminner! 😂

I morgon drar jag in till kontoret em sväng. Vi har egentligen halvdag men jag åker in ändå. Så länge kroppen håller ihop... Jag har haft härligt mycket problem med både nack- och huvudvärk, liksom med magen. Så... ja. Vi får se hur det går helt enkelt.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: