============================================================

lördag 13 augusti 2022

Dag36: Kalas-dag!

Idag hade vi en ny värmebölja-dag. Jag vet inte exakt hur varmt det faktiskt varit, mer än att det var 28 grader i skuggan redan i morse när jag körde Sonen till disc-golf ett par mil bort. Hur faen han överlevde att knata TVÅ rundor öppen bana i den här värmen är en gåta, men han gjorde det. Jag åkte hem under tiden då jag hade lite att fixa med, men när jag åkte för att hämta honom höll jag på att smälla AV när jag fick sitta och vänta lite. Shit vilken värme!



Vid 16 var vi hemma hos Svägerskan för att fira ena kusinen, som fyllde 18 år idag. Han visste inte att det skulle komma en massa folk, så han blev glad och överraskad! Fina L! ♡ 18 år... herregud vad tiden går!

Vi hade köpt ert spel-kit med poker, roulette och grejer. Och så fick han lite start-kapital till första pokerkvällen. Det verkade gå hem i alla fall. :-)

Tyvärr kunde vi inte stanna så länge då Maken mådde skit. Det var typ 100 grader varmt och han hade ingenstans han kunde sitta ner utan han fick stå i solen och kämpa med smärtan. Till slut gick det inte längre. Så jävla jobbigt detta ÄR! Så jag, Maken och Dottern åkte hem, medan Sonen blev kvar och fick hänga lite mer med kusinerna.

Men nu är alla hemma, och det är dags att runda av. Sonen ska tävla i morgon igen, avfärd är inplanerad till 06.15, så det är bäst att stänga ner den här dagen nu.

PÖSS!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: