============================================================

lördag 18 mars 2023

☆ Stoppa Pressarna! ☆

VMA:

Jag har efter fyra försök att utöka min garderob, och boozta mitt för närvarande usla kläd- och kroppssjälvförtoende, köpt mig en ny tröja.

OCH DEN ÄR INTE SVART!!!



Som lite extra grädde på moset såldes den på REA. Och med medlemsrabatt. Så jag betalade ungefär 120 spänn. Som hittat! 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

När jag ändå var ute på byn i ärenden så åkte jag också förbi en kompis. Det var tänkt som en snabbvisit men blev en lång-fika. Och när jag satt där kom hennes 17yo ner med tre fulla pappkassar med utrensade kläder och ba "vill din dotter ha det här tror du?"

Jamen OM hon ville! Hon har provat kläder hela eftermiddagen och är SÅ nöjd!


Ikväll är det bara jag och barnen igen. Pappan jobbar. Vi har just ätit fläskpannaka till middag och lite senare blir det glass med varma churros till efterrätt. Vi har också bestämt att vi ska kolla på film. Upptäckte att de har "Dagbok för alla mina fans"-filmer på Disney! Vi har läst alla böcker sedan tidigare men vi har bara sett en film hittills. Så det blir vår kväll! ♡


Jag kommer dock att slå av tidigt gissar jag. Jag har antagligen legat konstigt i natt för jag har så sjuuuuuuuuuukt ont i nacken, och huvudet, att jag mår illa. Kommer att behöva ta hjälp av både massagepistol och värktabletter om jag ska överleva...

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: