============================================================

söndag 2 april 2023

☆ Norrköping Dag 2 ☆

 
Hotellfrukost ändå va! ♡

Nu bodde vi inte på ett traditionellt hotell utan på ett BNB, men frukosten var ju ändå härlig.

Min mage fortsatte tyvärr att bråka som FAAN och jag fick ta medicin för att lugna allting. Vi skulle hänga runt och döda ett antal timmar tillsammans, jag och Dottern, och jag fick PANIK över att behöva springa på toa hela tiden.

Fan vad trött jag är på skiten.

Sonens tävling igår gick väldigt bra. Det var en par-tävling och han och hans kompis gick och VANN junior-klassen! ♡ Sen hade de ett antal små-tävlingar i tävlingen så att säga, och då vann han där också! Så han kom hem med pokal, en ny väska, flera nya discar och presentkort. STOR-SLAM! ♡

Men det är ju en jävligt märklig grej som inträffat här nu. Vi har varit i Norrköping i två dagar, och Sonen kommer alltså hem och pratar som f*kking Joakim Lundell?!?!?


Nu är vi alla jäääääääättetrötta. Vi har kommit hem och ätit Donken-hämtmat och snart ska jag plana ut. Kidsen har ju påsklov så de kan ju bara chilla men jag jobbar och ska in till stan i morgon igen. Fyfan... det känns kan jag säga!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Inga kommentarer: