============================================================

söndag 11 juni 2023

☆ Jönköpng, dag 4 ☆

Så idag ska vi hem. Grabbarna är på banan fortfarande och jag har betalat extra för att få ha kvar rummet till 13. ORKA sitta i en hotell-repa från 11 och vänta på dem liksom!?

Jag är svintrött och min mage är INTE snäll. Jag tror faktiskt inte att det kommer att gå jättebra att köra hem om jag inte preppar med medicin.

Det har ju såklart varit lite knep med maten de här dagarna men jag har ändå försökt att hitta något som skulle vara "bättre" för min mage än låt säga Hamburgare eller Pizza. Men med KFC och Jureskogs direkt utanför dörren så är det ju svårt. Har satsat på sallader och wraps och mineralvatten och det har nog ändå varit okej. Situationen hade med andra ord kunnat vara betydligt värre än vad den är just nu, gissar jag.
  
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Jag har svårt att tänka mig att jag ska upp och jobba i  morgon bitti. Det är fan ingen vila-upp-sig-resa jag varit på kan jag säga.

Jag tror jag jobbar hemma i morgon men åker in tisdag. Sen blir jag hemma resten av veckan också då Dottern har ridläger och behöver skjuts dit och hem, och Pappan jobbar.

Ja jäklar... detta blir en tuff dag, och en kommande tuff vecka. Hoppas få ladda lite energi nästa helg då vi tänkte försöka fira in sommarlovet med Kidsen. ♡

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: