============================================================

torsdag 1 juni 2023

♡ Sommar, Sommar, Sommar... ♡

Nu är Juni är och det innebär att NU är det sommar! ♡

Ja alltså rent kalendernässigt är det sommar. Vädermässigt finns ju en del i övrigt att önska. Idag har det t ex varit så kallt i Kungliga Hufvudstaden att jag FORTFARANDE sitter under en filt och försöker tina upp här hemma.

Vi har haft sommaravslutning med jobbet idag och det innebar en rolig eftermiddag på Boulebar i Rålambshovsparken.



Jag brukar faktiskt vara rätt hyfsad på det här men idag kastade jag helt åt skogen.

Jag säger inte att mitt lag förlorade. Men jag säger inte heller att det andra laget vann.

Det blev O-TE-ROLIGT vilda diskussioner om vilket lag som faktiskt vunnit, eftersom det helt uppenbart fanns två sätt att tolka och räkna, och vi hade inte klargjort detta innan.

Jävla rookies.






Efter boule och lite småplock-mat i den lilla sol som faktiskt erbjöds drog de övriga vidare. Jag hade min 13yo ensam hemma så jag valde att åka hem. Vi två tog en Donken-middag framför "Modern Family" i stället och det var fantastiskt mysigt det också. ♡

Sonen befinner sig nu på plats inför Junior-SM i disc-golf som drar igång i morgon. Känns lite märkligt att inte vara där med honom men så blev det i år. Jag åker ju med på par-SM nästa vecka i stället. ♡

För oss andra som är kvar hemma i helgen väntar golvläggning och KÖÖÖÖÖÖTT-kväll. Inte en helt jättedålig helg väntar med andra ord.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: