============================================================

onsdag 3 april 2024

☆ Rivstart ☆

Påskhelg i alla ära men att kicka igång en ny jobbvecka med att...

a) Mailen strejkar. Går inte ens att öppna. 

b) Inga filer går att spara och inga dokument går att ladda ner.

c) Det administrativa systemet drabbas av en överbelastningsattack som gör att det är PRICK omöjligt att arbeta under flera timmar.


... det HAR ju ändå någonting, va?

Vad det har är väl i och för sig ett magsår i antågande, men i alla fall.


Nämen det går verkligen jättebra nu...

Kvartalssiffrorna ska fram och INGENTING funkar som det ska.

Stresspåslaget är påtagligt.


Läste för övrigt att man mer och mer börjar se stress som en stor trigger av IBS-symptom. Tidigare har allt mest handlat om vad man äter men så enkelt är det inte.

Hittade sidan Belly Balance där man pratar om IBS och de listade verkligen alla symptom som jag har. Alla. Mina symptom återfanns både i listan över "vanliga symptom" och "ovanliga synptom".

Men det jag också såg var en ganska snygg beskrivning av hur det är att leva med IBS:






Känner igen mig SÅ mycket! Det är verkligen "check" på allt där! 😂


Jag hoppas i alla fall att de tekniska problemen ska vara över i morgon, så man kan jobba i fred. Otroligt jobbigt när man har sjukt mycket att göra, och systemen bråkar. Man blir verkligen helt låst. Och DET har jag banne mig inte tid med.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Inga kommentarer: