============================================================

söndag 30 juni 2024

♡ Sista Rycket! ♡

Nu kliver vi in i sista arbetsveckan före semestern. Jag har jobbat både igår och idag för att hinna med allt som ska bli klart för på fredag planerar jag att stänga ner datorn och inte öppna den igen på fyra veckor.

Det känns väldigt ovant och konstigt, men jag ska verkligen vara långledig den här sommaren.


För första gången på länge har jag idag köpt mig en bok. Normalt lyssnar jag bara på böcker (Nextory) och poddar men jag tänkte att det kunde vara bra att ha en vanlig bok med på semestern faktiskt.



Den här författarduon har skrivit ett gäng böcker i serien "Morden i Falsterbo" och jag har verkligen tyckt om dem. De placerar sig stadigt i "mys-deckar-genren" och jag tror och hoppas att även den här ska vara i samma stil.


Jag vill egentligen inte säga något för jag är lite trött på att gnälla men på sistone har jag haft en konstig känsla i ryggen. Mer precist skulle jag säga att det känns ungefär där jag skulle säga att njurarna sitter. Känslan är typ att det skaver. Gör inte jätteont men det känns. Och ibland känns det kallt. Som att det rinner kallt vatten typ. Jättekonstigt. Det kan ju vara så att njurstenarna bråkar. Det kan också vara nån nerv i kläm (Gud hoppas inte). Det kan också vara absolut ingenting.

Låt oss hoppas på det sista!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: