============================================================

söndag 21 juli 2024

☆ Bye Bye Tulsa! ☆

Det var kul att vara här, men nu vill vi hem.

VM är över för denna gång och Sonen lämnar med en placering han inte alls är nöjd med.

Dagens semi blev inte vad han hade hoppats på tyvärr. Gissningsvis kommer det att analyseras för lång tid framöver men min enkla observation är att utkasten var grymma idag, som oftast, men att puttarna inte satt helt enkelt. Han hade sån sjuk jävla otur med puttarna. "You were ROBBED!" var det nån åskådare som ropade när discen fanimej hoppade UR korg. Jag håller med!


Precis när Sonen skulle kasta på hål 5 hejdade
han sig mitt i steget - ett rådjur hade klivit ut
mitt i banan och blockerade framför korg!
Det visade sig att hon hade två ungar precis i skogen bredvid korg så hon ville inte alls gå undan. Kan man ju förstå!


Men oavsett slutresultat - grabben är GRYM som tagit sig hela vägen till semi i ett VM! Jag är så jävla stolt över honom! Och han har skapat minnen och vänskapsband som kommer att leva kvar länge, länge. ♡


I morgon  checkar vi ut från hotellet, lämnar tillbaka hyrbilen med världens sämsta GPS, och flyger tillbaka till Boston, via Charlotte. Det ska eventuellt regna och åska i natt så jag hoppas att det drar förbi innan vi behöver flyga. Orkar IKKE med en massa skit nu. Jag vill bara att allting ska gå smidigt och att vi ska slippa dö.


Be för oss!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: