============================================================

torsdag 15 augusti 2024

☆ Kämpa! ☆

Nämen HUR ändras inställningen i mobilen så att när alarmet går så ska det inte vara något ljud, och inte vara någon vibration?

För det var vad som hade hänt i måndags när jag försov mig pga "missat larm".

Asså JAG har inte varit inne och meckat bort varken ljud eller vibration, så hur 17 gick det där till?

Aja. Idag hade jag fullt pådrag i telefonen igen, så jag vaknade på ett kick. Blev inte piggare av det, dock.



På jobbet är det fullt ös! Nu har hela AW24-leveransen kommit så det är bråda dagar. Alltid samma sak när de stora AW- och SS-leveranserna kommer.

Parallellt försöker jag både komma ikapp med allt från semestern, preppa för det stora planeringsmötet inför SS25 som vi ska ha om två veckor, och göra julibokslut.

Och allt det där är ju väldigt mycket lättare om man har en dator som funkar. Min har ju ingen lagringskapacitet kvar så den orkar inte ha mailen igång, och jag kan inte ens öppna Excel. Och lyckas jag öppna ett dokument - glöm att kunna spara!

Och allt jag jobbar med - i princip ALLT - ligger just i Excel. Så otroligt jobbigt läge!

Men idag har jag ÄNTLIGEN fått igång den nya datorn som kom igår! SÅÅÅ najs! Speed. Lagring. Allt bara funkar. Yes! ♡



☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Inga kommentarer: