============================================================

torsdag 1 augusti 2024

♡ Wrap-Up och Avslut ♡

Det är torsdag idag va? Jag tror det.

Jag är helt snurrig i skallen fortfarande. Tröttheten är galen! Jag har rest från USA förr - detta var mitt fjärde besök i landet Over There - men jag minns IKKE att jag mått så här dåligt förr. Trött, ja. Men varit snurrig och snudd på illamående är en ny grej. Måste ha med åldern att göra va?

I söndags hade vi en shoppingdag jag, Dottern och Svägerskan. Åkte till en outlet där jag kunde plocka hem två kassar fulla med schyssta kläder för en dryg tusenlapp - Perfekt!

På kvällen åkte vi till en asiatisk restaurang och fick både mat och show samtidigt! Så coolt!

På måndagen drog vi med Svägerskan till IHOP och käkade frukost innan vi drog hem och packade klart. Svägerskan ville ha en liten photoshoot i vitt också, så vi drog till en park och fixade det. Sen hängde vi på baksidan och spelade Cornhole tills det var dags att åka till flygplatsen.



Flygningen gick egentligen bra. Men efter den otroligt skakiga flighten från Charlotte till Boston var både jag och Dottern oroliga och kunde ABSOLUT inte sova. Det innebar att när vi väl kom i säng hemma tisdag kväll så hade jag varit vaken i 33 timmar i sträck (hon 32) och det har varit kämpigt sedan dess kan jag säga. Är fortfarande mosig och snurrig som sagt. Men det blir väl bättre snart hoppas jag.

Igår höll jag igång hela dagen genom att ta hand om packning, tvätta, städa ur kylen (japp vi hade glömt grönsaker där innan åkte, tackarrrrr) och åka och storhandla.

Idag har jag i stället valt att ta det lite lugnt. Sola. Lyssna på podd. Bara småplocka lite här och där. Så idag är jag om möjligt ÄNNU tröttare. Eller jag är kanske inte tröttare egentligen. Men jag har svårare att hålla mig vaken.



I morse åkte Sonen däremot till Junior-SM i disc-golf. Så ingen rast och ingen ro för honom i alla fall... 😅 Det är två dagars läger först, och sen tävlar de lördag söndag. Håll ALLA tummar och tår tack! ♡

I morgon ska jag och Dottern ta oss in till Kungliga Hufvudstaden och besöka Medelhavsmuseet. De har en utställning om antikens Grekland som hon är nyfiken på.

Och snart får jag sova också. ♡

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: