============================================================

tisdag 30 juli 2024

☆ Status: Sopslut ☆



Jag gick upp 08:00 igår, måndag, och har varit uppe sen dess. 08:00 igår betyder dock 14:00 igår svensk tid. Och eftersom klockan är ca 22:00 tisdag, också svensk tid, så kan vi alltså konstatera att jag varit uppe i runda slängar 32 timmar.

Planen var, eftersom planet hem till Sverige avgick 22.00 lokal tid, att vi skulle sova på planet. Det funkade inte riktigt tyvärr. Både jag och Dottern var lite väl skärrade sen den kaotiska turbulens-flygningen från Charlotte till Boston, så vi kunde inte slappna av.

Vi har under dessa tre veckor klarat av åtta separata flygningar, och nu planerar jag inte att kliva på ett flygplan igen på ett bra tag!


Nu ska jag förhoppningsvis få sova lite. Jag är så trött att marken känns som att den gungar, och jag är snurrig och illamående. Jag väntar dock på att tvätten ska bli klar, annars hade jag redan däckat. Men det är sängkläder så det är lite viktigt att få det klart, så att säga.


Saknar Boston-gänget och alla våra fantastiska dagar, men Gu' det är skönt att komma hem också! ♡


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: