============================================================

tisdag 3 september 2024

♡ Dagens ♡

Har bestämt att jag jobbar hemifrån ett tag. Jag vill vara hemma OM de ringer från sjukhuset och har en snabb återbudstid för röntgen. Sen är det fan känsligt läge just nu. Dottern är rejält skärrad efter den långa dagen på Akuten igår, och jag vill finnas i närheten om det behövs.

Men vi  har varit i skolan idag i alla fall. Det här varit jobbigt. Hon har haft ont. Men att hänga i skolan och träffa kompisar är nog bara ett bra sätt att hålla igång och skingra tankarna lite.

Men vilken jävla vecka så här långt... Pjuh!




I helgen skulle vi egentligen ha träffat några kompisar på middag, men på något sätt blev det avbokat. Det blev nån dubbelbokning hos dem eller något. Jag vet inte. Det har varit strul varje gång vi ska ses de senaste gångerna så jag börjar nästan tro att det är nån högre makt som försöker säga oss något.

Så nu öppnades helgen upp lite. Vi får se vad vi hittar på. Efter den här veckan känns det som att jag skulle behöva sova 24/7. Men Sonen ska i alla fall tävla fredag-söndag så det blir garanterat ett visst skjutsade i alla fall. Så är det ju.

Men nu - soooovaaaaa!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: