============================================================

onsdag 11 september 2024

♡ Status: Omtag ♡

Igår ringde läkaren. De hade inte hittat någonting på magnetröntgen. Hennes värk är kvar, men den beror i alla fall inte på något farligt. Så igår började jag andas igen. Även hon började andas igen. Och äta. Och i natt sov hon ostört.

Värken är som sagt kvar, så vi måste dock fortsätta att leta efter hjälp. Men det är okej. Alternativet hade varit så mycket värre.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Idag har jag varit inne på kontoret igen. Det var två veckor sedan sist, just på grund av allt stök på sistone. Kul att träffa alla igen. Inte lika kul att det regnade SATAN hela dagen, inklusive när jag skulle ta mig hem. Jag hade tack och lov regnjacka men mina skor klarade inte av att bli totalt översköljda av det vatten som fullkomligt FORSADE gatorna fram.





Och nu verkar vi ha inträtt i den där årstiden då jag kommer att frysa konstant, gå med värmeväst och ha dubbla duntäcken.

Happy Days! 🥶

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: