============================================================

torsdag 22 september 2016

Trött Torsdag och guilty pleasures


 GOD TORSDAG!

Idag jobb på vanliga kontoret - trots att det är torsdag. Har ett viktigt möte klockan 11 så då får man stuva om i kalendern. Jag var ju i och för sig på hemmakontoret igår, så... ;-)

Jag är så sjukt trött och låg just nu. Vet inte om det bara är den vanliga höstdeppen som börjar göra entré eller om det är något annat. Svårt att förklara, men... jag känner mig liksom så ointresserad av allt just nu. Jag vill inte göra någonting alls egentligen. Himla märklig känsla. Jag gillar det inte alls.

Och så sov jag uselt i natt igen - trots mina meditationsövningar - så jag är trött av det skälet också.

Okej...
Trots pinsamhetsfaktorn i det här så måste jag ändå... Ni får ursäkta en kärring helt enkelt...

Ni som hängt här ett tag vet ju att jag har ett gott öga till Jared Leto... :-)
I alla fall hade jag det förr. När han såg ut som den rockstjärna jag tycker att han är:


Sen la han ju sig till med någon slags Jesus-look och jag tappade intresset:


 Sen omformade han sig TOTALT för att kunna spela Jokern i filmen "Suicide Squad":


Och då var det ju helt kört... ;-)


Men så i natt drömde jag faktiskt om honom...
Ja... pinsamt, men jag gjorde det.
Och han såg ut som Jokern.
Och jag var ändå helt jävla knäsvag!
Vad ÄR det med den mannen som är så sjukt magiskt?!
Kan någon förklara det för mig...?!

Mvh,

Knäpp-Kärring

Inga kommentarer: