============================================================

söndag 19 februari 2017

Lite om idag. Mer om igår.

God Söndag!

Ligger i soffan och vill inte gärna göra någonting alls. Igår mådde jag jättebra! Magen bråkade ingenting. Jag orkade en lång PW i det vackra vädret. På kvällen var vi hos grannfrun som fyllde år. Roligt och härligt.

Dagen idag började bra. Men under förmiddagen började magen bråka igen. Inte jättemycket, men tillräckligt för att tappa fart liksom.

Men snart ska vi till ett par kompisar och fika lite. Tror att jag promenerar dit. Maken måste ta bilen, för han ska lämna tillbaka lite verktyg. Men jag tror att jag går. Känns bättre.

Hur som helst var gårdagen väldigt trevlig. Vi bjöds på halloumiburgare och hemgjord pico de gallo. Jag skippade av ganska självklara skäl hamburgerbrödet. Men det var sååååååå gott! Det ska vi äta hemma också!

Till efterrätt blev det födelsedagstårta, men barnen och jag åt laktosfri glass. Sen var det godisfrossa och Mello.

Vad tyckte ni om gårdagens deltävling? Jag tycker att det var ett riktigt dåligt utbud igår. Tyvärr. Jag trodde nog att de tre grabbarna skulle gå direkt till final. Och jag trodde Owe Thörnqvist skulle gå till andra chansen. Men det blev tvärtom.

Jaha... Skönt att jag har några dagars sportlov nu i alla fall!

Kram!

Inga kommentarer: