============================================================

torsdag 14 september 2017

Torsdag, mental träning och ett länktips


God Morgon!

Lite piggare idag, tack vare att jag fick sova rätt okej i natt. Vaknade ju såklart tusen gånger som vanligt, men somnade om direkt. Jag sover sjukt oroligt just nu, men jag tror att det är för att jag är så nervös inför operationen på måndag. Ska bli sååååå skönt när det är över! Jag jobbar hårt med min mentala träning nu. Den där jag ser det jobbiga bara som en vägbula jag ska över och förbi, för att sen kunna njuta av allt annat. Som t ex en middag med goda vänner hemma hos oss lördagen efter operationen. DET ser jag fram emot!

Igår när det var dags för fotbollsträning blev Dottern så himla ledsen (igen). Hon är galet mammig just nu, och blir så ledsen att det alltid är jag som åker iväg på grejer. Det slutade med att hon fick klä på sig ordentligt och följa med helt enkelt. Så där satt vi. I regnet. Men det var mysigt ändå. Man får vara tacksam för den tiden man får när barnen faktiskt VILL vara med en... Den är väl snart förbi...

Mössan är egentligen Sonens, men jag lånade den.
Så sjukt skön och fin!
Det är en kompis till mig som syr på sin fritid, och
hon gör så himla fina saker!
Kolla in hennes webshop här: http://gosnutta.tictail.com/

 💗 💗 💗 💗

1 kommentar:

Emilia Sandell sa...

Så rätt tänk på den mentala biten :D Man måste alltid blicka framåt och inse att man stöter på lite vägbulor lite då och då, men när man väl tagit sig förbi dom så är det riktigt underbart :D