============================================================

tisdag 20 februari 2018

Tung Tisdag

God kväll!

Idag var jag på kontoret redan 06:15. Japp. Kan man inte sova kan man lika gärna sätta sig i bilen och åka och jobba... Men shit vad trött jag är nu...!

Jag haft min efterträdare på plats idag igen. Dag fyra av fyra, så nu är introduktionen klar. Som sagt, hon kommer att klara det galant, och det är ändå skönt att veta att man lämnar över till någon som kommer att ta väl hand om sin bebis... 😂

Har jag förresten berättat att min syster - Bästa Moster i världen om ni frågar mina barn (och mig) - ska flytta utomlands? Jo, hon har fått jobb på TUI, resebolaget ni vet, och hon ska jobba med barn på hotellen. Typ aktiviteter och sånt antar jag. Vet dock inte var hon hamnar än. Men hon blir borta april till oktober. Fattar ni hur mycket jag kommer att sakna henne?!?! 😱

Pöss, vänner! ❤

Inga kommentarer: