============================================================

söndag 17 november 2019

Helgen som gick


NU ÄR DET OFFICIELLT OKEJ ATT SLÄPPA IN JULEN!!

Idag hade vi besök av min gamla klasskompis och hennes man. Vi har väl inte setts sedan vi gick ut nian egentligen... Annat än på sociala medier. Och det var SÅ mysigt! De hade med sig den här hyacinten, och med hyacinter i huset är det helt ok att börja släppa in julen! Så det så!

Igår blev i alla fall bowling- och buffé-lördagen med Bästa Morfar och Moster av. Äntligen!

Vi träffade Morfar, hans käresta och min syster på O'Learys i Mall of Scandinavia, och i alla fall vi fyra som var äldst lyckades alltså bowla våra absolut sämsta serier EVER! Det var fan helt sjukt... Man bara skrattade till slut...! 😂


Men kul hade vi.
Och träningsvärk fick vi.
Men nästa gång kör vi nog minigolfen i stället. Inte för att vi är så mycket bättre på det - TRO MIG - men vi måste ju testa jumboplatsen i andra idrotter också... 😉

Och idag skulle Lilla Mamma ha fyllt 75 år. Herregud... 75! Om hon av de fått leva så länge alltså...

Jag kände att jag hade lite svårt att få ihop tiden idag så jag tänkte att jag fick skippa att åka still graven och tända ett ljus. Men då sa min väldigt kloka nioåring att jag absolut måste åka. Så vi gjorde det. Ibland är det bra att hon är sådär envis... ❤


Grattis på födelsedagen då, Lilla Mamma...

💔❤💔❤💔

Inga kommentarer: