============================================================

onsdag 20 november 2019

Taggig


Jag kände med varenda fiber i hela kroppen att det här skulle bli en skitdag. Eller... snarare att JAG skulle vara en jävla skit idag.

Det är så mycket som skaver...!

Så när jag kom hem från jobbet, där jag bara NÄSTAN slängt ut min laptop genom fönstret rakt ner i turiststråket nedanför eftersom skiten (Excel...) kraschade hela tiden, ville jag bara skrika!

Men istället blev jag gnällig och dum. Och så hatade jag mig själv ännu lite till...

Ja... jag är inne i en lite deppig period, som ni märker... Jag trivs inte med mig själv. Jag är inte den person jag vill vara. Och ju mer jag försöker bli den personen, desto deppigare blir jag...

What to do...?
What to do...?

❤💔❤💔❤💔

Inga kommentarer: