============================================================

tisdag 25 februari 2020

Jag VEEEEET! ... men i alla fall!!!

Jodå. Jag fattar. Det är februari. Det är en vintermånad. Inte en vårmånad. Även om vintern lyst med sin frånvaro och den senaste tiden mer påmint om just vår än något annat, med sol och utblommade krokusar. Jag fattar det. Rent intellektuellt. Men... ändå... VAFFAAAAN?!?!?!



Och EXAKT hur smart jag var när jag tänkte "Äh! Det är bara lite snö. Det är ju lugnt." och gav mig ut på en promenad på, som det visade sig, SVINHALA gator, det kan vi ju låta bli att spekulera i just nu tycker jag...


Fan, jag var så himla rädd! Skalle-bank-vurpan ligger lite för nära i tid för att jag inte ska få skrämselhicka och börja svettas ymnigt när vägarna ser ut så här...

Men jag klarade mig!

Och när vi kom hem blev det Nutella-semlor (för mandelmassa är vidrigt).



Min Dotter kallade den här dagen för Fettis-dagen. Och efter att min mail idag autocorrectade mitt namn till "Helan" inser jag  ju att det är lika bra att ge upp nu... ;-)

God Natt, vänner!

♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: