============================================================

tisdag 7 april 2020

Dagens

Sköna ... Tisdag, va...?

Herregud vad dagvill man blir av att jobba hemma varje dag! Och nu när barnen är hemma på påsklov också... 😂

När jag klev hem till hemmakontoret för att slippa Corona-Stockholm tänkte jag att "åh vad skönt att slippa de tidiga morgnarna - nu ska jag träna mer!"

Jag har alltså i stället lagt mig till med att träna MINDRE än tidigare, om det ens är möjligt... 😂

Så i morse kände jag bara att jag behövde UUUUUUT!!!


Nu laddar vi upp inför en påsk på hemmaplan. Med bara vi i familjen. Ingen moster. Ingen morfar. Ingenting. Men det blir nog bra.ä ändå. Jag har laddat upp med lite god mat och godis. Vi ska, om vädret tillåter, elda i vår lilla eldkorg. Grilla marshmallows. Njuta. I det lilla.

♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: