============================================================

söndag 5 april 2020

Highs and lows

Ni vet hur alla jagat ihjäl sig efter Paracetamol, toapapper och handsprit?

Jag, däremot, har letat mig fördärvad efter det som inte hade något namn. Det jag lite smått förvirrat kallat för "feber-tutor" när jag pratat med Apoteket.

Slut överallt. Slut hos tillverkaren.

Och så igår, när vi var på Apoteket i helt annat ärende, kom jag på att jag kanske änså skulle KOLLA om det kommit in.

Och så... BAM!!!!


Sista - troligen enda - förpackningen!

YES!

För visst hade jag varit duktig och bytt till nya batterier i febertermometern. Men den är ju JÄVLIGT oduglig utan de där tutorna...

Värsta stora vinsten ju!!!!

Till skillnad mot vad de här visade sig vara...


Jaja... Jag kunde i alla fall DRÖMMA OM att vara miljonär ett tag. Innan de skapades...

☆☆☆☆☆☆☆

1 kommentar:

Anonym sa...

www.apoteket.se Helena så ska jag fixa så du får ❤️❤️ Kram Karin Ek