============================================================

torsdag 9 april 2020

Nu tar vi PÅSK! 🐣💛


G L A D  P Å S K !

Nämen hörrni nu stänger vi dörren för både jobb och Corona och allt annat skit i några dagar! Nu väntar påsklov för hela familjen.

Vi inleder med stallet om ett par timmar. Sen blir det filmkväll - vi ska se andra filmen i Hunger Games-serien, "Catching Fire".

Filmgodiset är redan fixat - det kom en budbil med en låda från Makens jobb. ♡


I övrigt hoppas jag att lovet ska innebära att vi kan hänga ute i trädgården en del. Spela spel. Vila. Umgås. Och liksom bara vara. Det behöver vi nog allihopa just nu.

Jag har hela dagen haft en otroligt jobbig känsla i magen. Det har jag i och för sig haft sedan Coronan kom, men idag är det annorlunda. Jag vet inte vad det är. Det är en känsla av annalkande storm liksom. Eller kanske att jag ha glömt något viktigt. Sjukt jobbig känsla!

Men för nu tänker jag bara andas, och ta in solen, luften och lugnet här ute.



Ta hand om er!

KRAM - fast i vanlig ordning på betryggande avstånd!

♡♡♡♡♡♡♡

1 kommentar:

MaraMuffins sa...

Du behöver sova ut ordenligt och sluta oroa dig.
Inga sociala medier för det är garanterat det som får dig att oroa dig så mycket.
Ha en fantastisk helg med fina familjen!