============================================================

tisdag 4 augusti 2020

Dag 18: Return of the Sommarvärme 🌞



En mil i fötterna känns. En mil i knäna känns. En mil i ryggen känns ungefär som att man tryckt ihop ryggraden så att man blivit sisådär 2 cm kortare... 😂 Men jag har börjat sträcka ut ryggen genom att liksom hänga i armarna i trappen efter en långpromenad. Känns som att det funkar.


I övrigt har jag försökt njuta av solen och värmen som kom tillbaka. Men jag blir lätt rastlös och har svårt att komma till någon ro. En liten stund i solen och det börjar klia i hela kroppen. En stund i hängmattan och jag behöver upp och röra på mig. Så jäkla onödig grej så här på semestern! 😂



Idag hade vi bestämt att vi skulle åka till stranden och äta middag och kvällsbada. Vi fick med oss två andra familjer. Vi åt potatissallad och kallskuret. Barnen åt pastasallad.

Både jag och barnen badade! Sonen är ju som en fisk i vattnet och har badat hela sommaren. Men jag och Dottern tog oss i också. Så skönt, när man väl var i och kroppen liksom domnat av lite... 😂


Men nu är det hög tid att packa ihop den här dagen. Morgondagen ska bli varm också. Tror jag. Planerna är få. Det är lite så vi får göra.

Ta hand om er!
Simma lugnt!
Och håll avstånd!



Inga kommentarer: