============================================================

måndag 10 augusti 2020

Dag 24: Vi kör på ett tag till!

Enligt alla planer skulle jag återgått till jobb idag, men eftersom jag inte kunde komma iväg på semester som planerat, utan fick skjuta på allt en vecka, så blir det semesterbemanning den här veckan också. 😊

Jag inledde med en mils promenad. Idag drog jag på mig en keps, eftersom huvudvärken jag ådrog mig under samma sträcka i lördags nog kan ha varit en släng av solsting... så... keps på!

Däremot kände jag ganska tidigt under promenaden att något kändes fel på hälen. Och... ja... sådär runt 5,5 - 6 km började det göra mer ont. När jag kom hem såg jag varför... ojdå... vilket skavsår...! 😖 Vi får se om jag kommer ut i morgon... 😂

Så efter promenad och en stund i poolen packade vi iväg oss till stranden. Eller... Vi drog vid fem... Packade picknick-korgen och badväskan och drog. Vi mötte upp ett par andra familjer och det blev en riktigt fin kväll. 22 grader i vattnet var det! Superskönt! Jag låg i och plaskade rätt länge. När jag väl tog mig modet att gå i... 😂


♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: