============================================================

tisdag 11 augusti 2020

Dag 25: Lata dagar

Idag lät jag bli promenaden. Skavsåret får läka lite. Men jag vet inte... jag försöker nog i morgon igen. Det har ju blivit en vana.

När det visade sig att båda barnen dragit iväg på egna äventyr idag passade jag och Maken på att ta en lunch på byn. Supergott! Och supermysigt!

Sen drog Maken ut på egna äventyr, och helt plötsligt var jag HELT ENSAM HEMMA?!?!

Ni vet vad det innebär....

😂

Vi hade tänkt köra middag på stranden idag igen, men vi kände att det var lite kyligt. Dessutom hade min mage gjort sig lite påmind under dagen, så jag ville helst hålla mig hemma. Så vi grillade lite, och sen avslutade vi med att elda och grilla lite marshmallows.

I morgon ska jag och Dottern iväg en sväng. Först ska hon få klippa sig, och sen drar vi nog och shoppar lite inför skolstarten. Det ska bli kalasvarmt så kanske är det inte jättemånga andra ute i butikerna...? Hoppas, hoppas...! 🤞



Inga kommentarer: