============================================================

onsdag 21 april 2021

Status



FAKE IT 'TIL YOU MAKE IT


Igår hade jag en sån låg dag att idag kände jag mig tvungen att i alla fall se ut som att jag håller ihop... 😅

Nämen snälla... det kan inte vara ett vettigt normalläge att hela dagen, från det att man slår upp ögonen på morgonen, ha ETT enda mål i sikte - att få gå och lägga sig och sova igen. Eller? Alltså... jag har varit trött förut, tro mig, men det här handlar om något helt annat. Flykt, är min extremt ovetenskapliga och lekmannamässiga analys. För om jag sover så slipper jag bry mig om det som händer utanför.

MEN - jag ska fortsätta foka på det positiva!

1. Det är ju för jävla bra att man jobbar hemma och lever isolerad från omvärlden när man vaknar upp med The-Mother-Of-All-Munsår!

2. Igår fick vi veta att Maken remitterats till en privat ortoped-klinik som Stora Sjukhuset samarbetar med. Tolkar det som att de anser att hans fall är så akut att de inte kan skjuta upp det. Jag kan ha fel, men tänker just nu tro att jag har rätt.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: