============================================================

onsdag 7 april 2021

Status

Min mage ballade alltså ur igår kväll igen. I över ett dygn har den bråkat med mig nu. Jag har tagit mina Omeprazol. Jag har ätit tråkigt. Jag har ätit långsamt. Jag också varit ute och rört på mig, fått upp puls och svettats, men skiten släpper ändå inte riktigt taget.

Jag tog just min fjärde smärttablett sedan igår kväll. Jag blir snurrig av dem, så jag brukar försöka undvika att ta mer än en per attack. Så ni hajjar ju.

Där någonstans har vi alltså rådande status.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Idag lyssnade jag på P3 Dokumentär om Bussolyckan i Sveg, när jag var ute. Det var kanske inte ett supersmart drag, eftersom jag för närvarande har alla nerver utanpå och nästan EXPLODERAR av känslor dagligen. Så ja. Tårarna rann där när jag stövlade fram! 😭 Herregud vilken hemsk historia! 💔

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Jamen ni märker ju! Jeeezzzz vilket depp! Behöver därför hjälp med

1. Kul klipp/bilder
2. Kul poddar
3. Kul serier
4. Kul saker att se fram emot

Go!!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Inga kommentarer: