============================================================

lördag 31 juli 2021

God Morgon! Och God Natt!

Idag har det varit en sån där väldigt konstig dag. Jag vaknade 8.20 cirkus. Gick upp och gick ut på altanen. Åt ensam-frulle medan Sonen drog på tävling och de andra sov vidare. Lyssnade på ljudbok och plockade ogräs i rabatten. Sen när alla vaknat och fått i sig frulle åkte jag och Maken till centrum. Han behövde akut köpa nya shorts efter en magnet-fiske-fadäs igår, och jag skulle till Bolaget.

Sen åkte vi förbi Svägerskan och sa hej.
Sen åkte vi hem och såg ett avsnitt av "De var fem".
Sen gick vi till en granne och skulle kolla läget, och blev kvar till middagstid.

VAD 17 HÄNDE?!?! 😂

Men okej. Det har, trots att det känns som att jag ingenting gjort, varit en riktigt bra dag. Kanske är det just i de enkla, spontana och oplanerade dagarna som den riktiga lyckan ligger...?

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Slutar ALDRIG älska vattenmelon!

Lätt att tro att jag är en nybliven 
20-åring som bara MÅSTE gå på
Bolaget, men som egentligen bara
vill ha läsk...! 😂 Men tro mig - jag
har inte blivit leggad  på
vääääääldigt länge...!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

I morgon har Sonen tävling igen, och jag har lovat att skjutsa. Tävlingen börjar 8.00. Samling för genomgång och uppvärmning 7.00. Och det tar i rumda slängar en timme att köra dit.

Så ja. Det är alltså "ALARM KLOCKAN 05.00 EN SÖNDAG" som ska in på vågrätt åtta...



Sen när jag lämnat ska jag hem igen. Handla på ICA. Städa upp hemma. Jobba klart sista akuta juli-grejerna. Åka tillbaka och hämta Sonen igen. Förbereda middagen och sen klockan 17.00 glatt ta emot gästerna...

Har jag sagt på sistone vilken komplett jävla IDIOT jag är...? Annars kan det tålas att upprepas...

God Natt, Friends and Foes. 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: