============================================================

söndag 19 september 2021

So not ready....

Konferens i dagarna två, inklusive dåligt med sömn, en del alkohol och maaaaaaaaassor av mat.

Följt av, efter hemkomst, middag hos vänner, inklusive vin och maaaaaaaaassor av mat.

Toppat med söndagsmiddag på Pinchos, exklusive alkohol men med maaaaaaaaassor av mat.





Så nej... jag är ICKE redo för ny arbetsvecka ännu. Jag skulle behöva en långhelg till. Ensam. Ute i en stuga i skogen. Med bara tystnaden som sällskap. Och Nextory.

Men i morgon ska jag tillbaka till kontoret igen. Det är bara att stövla på. Den här veckan mynnar ut i en välbehövlig helg så småningom den också.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Övriga planer i veckan är att jag ska till Dotterns klass och snacka om klasskassan på tisdag, jag ska till kontoret igen på onsdag, jag ska till stallet på torsdag och på fredag är det studiedag för barnen så då blir det väl livat värre... 😉

Sen behöver jag börja planera lite för Dotterns födelsedag också. Hon fyller år 15 oktober, och en del saker jag tänkt köpa i födelsedagspresent behöver beställas online med lite leveranstid... Så det är nog hög tid nu.

Men nu ska jag somna i soffan, alldeles vrål-mätt av all mat på Pinchos.

Fridens!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: